www.cn.ua
www.cn.ua
 Приветствуем Гость ( Войти | Зарегистрироваться )
 Правила форума  Фото-галерея
Поиск| Пользователи| Помощь 
Страниц: (3) 1 [2] 3  ( Перейти к первому непрочитаному ответу ) ОтветитьДобавить темуНовый опрос
Авто на єврономерах
« Следующий старейший | Следующий новейший » Подписаться на тему | Отправить тему | Распечатать тему
manager
Написано Jul 13 2017, 22:29.     Номер поста в теме: 16 Цитировать


Advanced Member


Ответов: 1517





Operator, все эти ребята активно продвигают идею ввоза недорогой повозки с предусмотренным лично для себя якобы скромным профитом. Потом, как уже случалось сравнительно недавно во время прошлой литовской лихорадки, разведут руками на уровне жопы и объявят, что никто ничего не обещал, и виноваты президент/депутаты/Путин нападет. Лично мне не очень нравится перспектива страны, как европейской свалки утилизированных автомобилей, с другой стороны эти ланосы, которыми прикрывается необходимость таможенных сборов при ввозе авто, заебали до смерти. 6й год езжу каждый день. Знакомые с лт-тачками все как один довольные, во-первых никто не признается, что купил, хоть и за недорого - говно, во-вторых, ездят в условно рабочее время, когда внимание полицаев сосредоточено на более серьезных нарушителях, типа бабушек с картофаном.
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jul 15 2017, 00:19.     Номер поста в теме: 17 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





Їхній "профіт" скромним не назвеш. Хоча й ціни там у Литві теж у євриках. Втім, ціна - справа ринку і таких "ребят" наче ж вдосталь для конкуренції.

Обіцяти й справді ніхто нічого не може з нашим кодлом проституток у Раді.
Тут цікаво, де та межа кількості людей, до якої цих людей вдасться ущемити поборами або заборонами. І ось "ребята", що пригоняють авто, кажуть, що така межа пройдена. Пригнано сотні тисяч - це самий мінімум, звучать оцінки по мільйону і більше.
Коли через Бурбака наприкінці травня надумали задавити побором, народ зібрався і сказати "фе" встиг, незважаючи на спішну обробку законопроекту. Там дали задньої, бо напевно відчули, що 500 машин біля Ради вже на другий день - трохи некрасива для них тенденція.

QUOTE
Лично мне не очень нравится перспектива страны, как европейской свалки утилизированных автомобилей,
По-перше, що для людини утиль, а що річ - визначає рівень статків користувача. А не шльондри у Раді чи кабміні.
По-друге, у нас якраз старючі корита і їздять вулицями. То що поганого в тому, щоб 20-30-літній "корч" був замінений на 10-15-літній б/в? Заборона машин до 2010 року має логіку лише для таких як Васадзе.
В мене навіть ідея є експерименту щодо статистики: поставити на пожвавленій вулиці камеру на годинку і... Як би не виявилося, що у нас автопарк наполовину з машин не те що до 2010 року, а до 2000-го!

QUOTE
Знакомые с лт-тачками все как один довольные, во-первых никто не признается, что купил, хоть и за недорого - говно
Audi A6 за ціною ВАЗ-2106 - а як в такій ситуації бути не задоволеним?
Audi A6 не зорельот і не гівно - просто second hand за адекватною ціною, встановленою РИНКОМ.
user posted image

manager, штовхай "ланос" на барахолці за 3000 євро (це 500 за "ланос" і 2500 за укрономер) і бери "ауді" за 3000 євро (2000 за машину і 1000 пригон)
Профіт!

Этот ответ отредактировал Operator Jul 15 2017, 22:42


Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
manager
Написано Jul 15 2017, 21:51.     Номер поста в теме: 18 Цитировать


Advanced Member


Ответов: 1517





Operator, ну поменяю ланосятину на 15+лт, и что изменится? В чем профит?
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jul 15 2017, 22:52.     Номер поста в теме: 19 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





QUOTE (manager @ Сьогодні, 21:51)
Operator, ну поменяю ланосятину на 15+лт, и что изменится?

Про таку заміну це був жарт для ілюстрації складових вартості.
Та в кожному жарті, кажуть, насправді жарту тільки певна частка

Ну щонайменше будеш їздити:
1) не "Ланосом" розробки 1990-х з двигуном МеМЗ розробки початку 1980-х, а машиною розробки на 5-10 років пізніше. І напевно німецької розробки, а не корейської
2) європейської (може й німецької) зборки замість рукожопів із ЗАЗу
3) машиною укомплектованою хоча б кондиціонером і самопересувним (огошпаді! придумають же) склом у дверях замість "м'ясорубок"

QUOTE
В чем профит?
Можливо, пізніше зможу розповісти щось більш детально.
На "Ланосі" вже поїздив. Він навіть був у топовій комплектації, яка на тлі нинішнього 15-літнього німецького "корча" все одно бідно виглядає.


Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
SoftR
Написано Jul 16 2017, 11:31.     Номер поста в теме: 20 Цитировать


Owner


Ответов: 10359





Operator, поставить электро стекло подъемник можно и на таврию


Человек - очень умное создание и отлично умеет маскироваться под идиота.
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jul 16 2017, 17:32.     Номер поста в теме: 21 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





SoftR, та багато чого можна. Ніпанятна тільки, на...




Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
manager
Написано Jul 17 2017, 20:57.     Номер поста в теме: 22 Цитировать


Advanced Member


Ответов: 1517





Operator, я к тому, что к обычным расходным нужно добавлять 400-500 евро/год при условии пользования авто не менее двух лет. Профит сомнительный.
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jul 17 2017, 21:33.     Номер поста в теме: 23 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





manager, а можна з цього місця детальніше? Бо з того, що в мене поки що висить на вухах, витрати на один порядок менше.

Тут ще така заковика є...
Законодавство можуть, звісно, намагатися міняти, щоб притиснути народ. Але, як показав недавній досвід, народ таки відбивається.
А раптом щось в лісі здохне або сам Васадзе (лобіювання не осилить) і розмитнення стане цивілізоване? Тоді всі "Ланоси" миттю дешевшають до...



В Україні ж «Ланос» 1998-2001 років коштує від 2000 до 3500 доларів. А зрідка, у самих жадібних або дбайливих господарів – до 4000 доларів.
Такі ціни – в оголошеннях на сервісі auto.ria.ua. Авто там в різному стані й комплектації. Проте в усіх цих півтораста оголошеннях спільне одне: вони з українським держномером.
Тобто структура ціни «Ланоса» з пробігом в Україні така:
+ 100 євро – за сам «автомобіль»,
+ решта дві-три тисячі євро – за український держномер.


Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
SoftR
Написано Jul 17 2017, 22:34.     Номер поста в теме: 24 Цитировать


Owner


Ответов: 10359





Operator, готов продать ланос без документов за 100 евро? таврию не предлагать!


Человек - очень умное создание и отлично умеет маскироваться под идиота.
 
Profile  PM  @    Top
DimaLisha
Написано Jul 18 2017, 10:39.     Номер поста в теме: 25 Цитировать


Member


Ответов: 496





Я буду вторым на ланос за 100 евро в том состоянии как на видео, можно без украинского госномера


neocom.net.ua
 
Profile  PM  @  ICQ    Top
manager
Написано Jul 18 2017, 21:44.     Номер поста в теме: 26 Цитировать


Advanced Member


Ответов: 1517





Мне лично доставляет фраза поцыка в видео, в момент осмотра двери багажника: " машина 99 года, а это значит, что корейская сборка влияла на качество" . Режим важного гуся включил, щеки надул, масло со щупа нюхнул, и пошел вразнос.
Понятно, что и эти ланосы, и лт 15+ по нынешним меркам являются самоходным металлоломом. Любопытно, но население более рассчитывают на европейский утиль, вместо собранных правильными согражданами шушпанцеров. Забавно, что никто не вопит "чемодан-вокзал-европа" желающим приобретать европейские авто в обход интересов государства.
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jul 20 2017, 23:37.     Номер поста в теме: 27 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





QUOTE (manager @ Jul 18 2017, 21:44)
Забавно, что никто не вопит "чемодан-вокзал-европа" желающим приобретать европейские авто в обход интересов государства.

Ну чому ж, буває, що й вопят.
Але це тільки від недостатньої орієнтації в темі. Ну або з причин, в яких психологи мають розбиратися.

Тому що ніяких інтересів держави немає в тому, щоб забороняти людям купувати авто, розвивати галузь, торгівлю, самим може якийсь бізнес почати чи розвинути.
Там інтереси тільки вузького кола осіб на зразок Васадзе. Яке отримало автозавод за копійки і не могло йому ради дати навіть в умовах феєричних преференцій.

SoftR бачив днями "Ланос" в Чернігові на польських номерах.
Це той випадок, коли сам пригон коштує як 2-3 або 4-5 таких "Ланосів"... Мабуть, хтось сам собі загнав з Поляндії.


Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
SoftR
Написано Jul 21 2017, 00:29.     Номер поста в теме: 28 Цитировать


Owner


Ответов: 10359





Operator, ну реально доки на машины класса ланоса стоят 300=500 долларов на укр регистрации.
а ты постоянно вопишь что 2400 регистрация и 100 евро сама машина.

а почему ты исключаешь что поляк своим ходом на ланосе приперся в Чернигов?



Человек - очень умное создание и отлично умеет маскироваться под идиота.
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jul 21 2017, 11:59.     Номер поста в теме: 29 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





1) захапати автозавод за безцінь
2) розігнати КБ
3) пролобіювати створення великої ніші ринку під себе в країні з 40-мільйонним населенням
4) збирати застарілі відра
5) збтрати застарілі відра зі ще більш застарілим радянським двигуном
6) збанкрутувати і к бісовій матері навіть в таких (пункт 3) умовах!

«Е» - економіка

QUOTE
18 липня у системі ProZorro.Продажі відбувся успішний аукціон, у ході якого було реалізовано лот за рекордною на даний момент ціною – 243 675 000 грн.
На продаж виставлялося право вимоги за кредитом вітчизняного автовиробника із автомобілебудівними та виробничими цехами у Запоріжжі.
Актив перебував на балансі АТ «Дельта банк».


SoftR, я кажу не про якісь "доки" окремі, а про структуру вартості "Ланоса" в Україні.
Візьми оголошення проглянь і прикинь структуру ціни "Ланоса" в Україні з огляду на його ціну в країнах з вільним ринком б/в авто.

Ну не по 100, як тут вище підушатаний "Ланос", а, скажімо, по 300-400 в оголошеннях в європейських країнах.
В оголошеннях в Україні, та якщо брати не тільки перші роки випуску 20 років тому, а й трішки свіжіше, то "Ланоси" - по 3-4 тисячі.

Этот ответ отредактировал Operator Jul 21 2017, 12:00


Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
Operator
Написано Jan 29 2018, 11:07.     Номер поста в теме: 30 Цитировать


Owner


Ответов: 23747





QUOTE (bpm @ Nov 18 2017, 23:02)
Згідно з повідомленнями ДФС, служба отримала право доступу до литовської системи даних Regitra
bpm, я валяюся пацтолом!
«ДФС отримала доступ...»
А тим часом надто ініціативні "мусора" в намаганні струсити хабара лазять в ту "Регітру" прям на дорозі з мобіли і нікому не кричать, що вони "ОТРИМАЛИ ДОСТУП"

https://www.eregitra.lt/viesa/paiesk/Index.php?lang=en


Додано:(Nov 27 2017, 13:09)
Ну що, перша зупинка тисяч за 5-6. ДОЇшник у Красилівці на звичному місці.
Дуже зазирав у мої ясні очі у сподіванні, що побачить в них помутніння від етанолових парів
Документів навіть не запитував, не те щоб їх дивитися. Гадаю, і зупинив-то від нудьги о 1 годині ночі.


Додано:(Jan 29 2018, 11:07)
Як «віджати» і сховати авто, знають у поліції та митниці. Тільки відповісти за ці дії не можуть
QUOTE
Ще у вересні минулого, 2017 року у Валентина Анищенка поліцейські Ніжинського райвідділу відібрали легковик Peugeot 306. Формулювання саме таке: «відібрали», – тому що законних підстав до таких дій вони не мали.
Пізніше цей відібраний у користувача автомобіль опинився за сотню кілометрів північніше – у Чернігові, на складі Чернігівської митниці.





Этот ответ отредактировал Operator Jan 29 2018, 11:36


Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
 
Profile  PM  @    Top
Страниц: (3) 1 [2] 3 
0 Пользователей читают эту тему (0 Гостей и 0 Анонимных пользователей)
0 Пользователей:
39 ответов с Jul 4 2017, 12:08 Подписаться на тему | Отправить тему | Распечатать тему

<< Гараж
ОтветитьДобавить темуНовый опрос

 



Support by Dust


  RSS лента  web counter Перепечатка материалов приветствуется с гиперссылкой на "https://forum.cn.ua"