Гадаю, не варто повторюватися про нинішню ситуацію із нашим типу «ринком» б/в авто?
Є тут хтось, хто реально завіз й експлуатує авто без ганебно-грабіжницького "розмитнення"? Яка схема? Які дії? В які терміни? Приблизні витрати на ці дії?
Чи може хтось замислюється придбати?
Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
я тебе в ФБ скину линк на девочку которая предоставляет такие услуги. 1000 евриков просят до 5 лет без перезаезда. как я понимаю на фирму прибалтийскую регят а ты тут типа как представитель
Человек - очень умное создание и отлично умеет маскироваться под идиота.
Нет, что бы отменить растаможку на отмирающие средства передвижения прошлого уклада и развивать следующий технологический уклад - электрокары и производств аккумуляторных батарей, гаврики отдают 1000 ойро неизвестным личностям, подводя полстраны под криминал.
я тебе в ФБ скину линк на девочку которая предоставляет такие услуги. 1000 евриков просят до 5 лет без перезаезда. как я понимаю на фирму прибалтийскую регят а ты тут типа как представитель
таких девочек на каждом углу, Оператор спрашивает про конкретный пример
SoftR, та я вже і хлопчиків цих наслухався. У одних 2+3 роки, а інші кажуть, що слід раз на півроку докупати страховку литовську, щоб не зняли там з реєстрації. Тут цікавість ппочути не тих осіб, які хочуть гроші за послуги, а реальних користувачів. На вулиці звісно теж можна причепитися із запитаннями до когось
QUOTE
Нет, что бы отменить растаможку ...
bpm, які "гаврики" мають відмінити? Я?
Тут великі гроші робляться на тому, що практично знищена велика ніша ринку. І віддавати ніхто не збирається. А коли у травні надумали впихнути податок 2 євро в день, народ таки зібрався і домігся відміни. Хоча я ось х.з. як вони там думають робити великі гроші з того, що мертве і вже замінене мільйоном напівлегальних авто з пробігом. Довічно "ланоси" продавати з двигунами 1980-х років від "Таврії"?
Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
Написано
Jul 6 2017, 21:05. Номер поста в теме: 10
Owner
Ответов: 23746
krog, це ж не та ситуація. Якщо інше громадянство і авто юридично твоє. Хоча, по суті, в будь-якому разі не їхнє собаче діло, чиє авто, бо нині можна їздити на чужобу без дурних довіреностей, як колись у 1990-х.
Viktors, може в нього авто вже "злетіло з реєстрації" там і доводилося хабаря їм сувати? По суті прапорець на номері - теж не їхнє собаче діло, їхня справа - дотримання ПДР. І в переліку причин зупинки немає нічого про іноземний номер.
Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
Написано
Jul 7 2017, 10:35. Номер поста в теме: 11
Member
Ответов: 299
Громадянство українське. Авто на польських номерах, але юридично моє (без інших співвласників), оскільки я резидент з дозволом на тимчасове проживання в Польщі. Питання стосувалось частоти безпричинних зупинок.
Написано
Jul 7 2017, 23:06. Номер поста в теме: 12
Owner
Ответов: 23746
krog, це напевно 10 днів, а потім - варіанти: перезаїзд, довідка від лікаря, папери з автосервісу... Я до безпричинних зупинок звик з часів мото. В середньому одна на тисячу км і це при тому, що по місту не їздив.
До питання зупинок і дойо... до номерів, зі свіжого:
Москалів не любив завдовго до того, як це стало мейнстрімом.
Написано
Jul 12 2017, 20:00. Номер поста в теме: 14
Advanced Member
Ответов: 1517
Мне лично предлагали такой расклад по литовцам: услуги по первичному привозу и проч 800 евро. Плюс условный корытос 15-18 летний 2500 евро. Если сильно повезет, то до ближайшего ТО корытоса будет год (это как я понимаю, если нынешний владелец украинец продает, ну даже не владелец, но не важно), а так три месяца может быть вполне. Несвоевременный ТО влечет за собой автоматическое снятие с учета в стране регистрации. Я так прикинул расходы на два года, ТО 300, негр 300 за два года, услуги извозчиков (если лично все не петлять) скорее всего 400 за два года, страховки европейские плюс наша осаго, в общем корытос этот будет очень активно тянуть бабло с "владельца", помимо технических расходов на поддержку в тонусе фаршированных составляющих (турбины, пневма, общая проводка). Плюс повышенное внимание полиции, нужна хорошая интеллектуальная подготовка и постоянная готовность к многочасовому противостоянию. __ Ликбез https://youtu.be/itW0TyTMhxY
Этот ответ отредактировал manager Jul 12 2017, 20:00
Написано
Jul 13 2017, 01:11. Номер поста в теме: 15
Owner
Ответов: 23746
manager, у схемі "вічний транзит" обіцяють на 5 років. В Литві ТО - на два роки (зокрема й через це звідти так багато авто), а потім, як втирають, ще просять відстрочку на три роки. "Верблюд", "негр" і т.п. не потрібен. Страховка - по 15 євро на місяць, при цьому по півроку прострочки можна, після чого знов на місяць, тобто 30 євро на рік. Ну правда штраф 8500 грн, якщо митниця не буде хлопати вухами півроку, після чого вже не має права на цей штраф.
З огляду на витрати (до півтисячі євро) це була б адекватна вартість "растаможки". Якби можна було б завозити б/в корчі по 2-3-4 тисячі. Але ж ні: і сам не гам (що там на ЗАЗі зкручують? Майже нічого?) і людям не дам (заборона реєстрації у МРЕВ імпортних корчів до 2010 року).