Версия для печати
Нажмите здесь для просмотра темы в обычном формате
Городской форум Чернигова > Гараж > Авто на єврономерах


Написал: Operator Jul 4 2017, 12:08
Гадаю, не варто повторюватися про нинішню ситуацію із нашим типу «ринком» б/в авто?

Є тут хтось, хто реально завіз й експлуатує авто без ганебно-грабіжницького "розмитнення"?
Яка схема?
Які дії? В які терміни? Приблизні витрати на ці дії?

Чи може хтось замислюється придбати?

Написал: SoftR Jul 4 2017, 13:50
я тебе в ФБ скину линк на девочку которая предоставляет такие услуги.
1000 евриков просят до 5 лет без перезаезда. как я понимаю на фирму прибалтийскую регят а ты тут типа как представитель

Написал: bpm Jul 4 2017, 17:41
Нет, что бы отменить растаможку на отмирающие средства передвижения прошлого уклада и развивать следующий технологический уклад - электрокары и производств аккумуляторных батарей, гаврики отдают 1000 ойро неизвестным личностям, подводя полстраны под криминал.

Написал: Buran Jul 4 2017, 18:00
QUOTE (SoftR @ Сьогодні, 13:50)
я тебе в ФБ скину линк на девочку которая предоставляет такие услуги.
1000 евриков просят до 5 лет без перезаезда. как я понимаю на фирму прибалтийскую регят а ты тут типа как представитель

таких девочек на каждом углу, Оператор спрашивает про конкретный пример

Написал: Operator Jul 4 2017, 19:00
SoftR, та я вже і хлопчиків цих наслухався. У одних 2+3 роки, а інші кажуть, що слід раз на півроку докупати страховку литовську, щоб не зняли там з реєстрації.
Тут цікавість ппочути не тих осіб, які хочуть гроші за послуги, а реальних користувачів.
На вулиці звісно теж можна причепитися із запитаннями до когось

QUOTE
Нет, что бы отменить растаможку ...
bpm, які "гаврики" мають відмінити? Я?

Тут великі гроші робляться на тому, що практично знищена велика ніша ринку. І віддавати ніхто не збирається.
А коли у травні надумали впихнути податок 2 євро в день, народ таки зібрався і домігся відміни.
Хоча я ось х.з. як вони там думають робити великі гроші з того, що мертве і вже замінене мільйоном напівлегальних авто з пробігом. Довічно "ланоси" продавати з двигунами 1980-х років від "Таврії"?

Написал: Expres Jul 4 2017, 20:26
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showthread.php?tid=110594&pid=2464944

Написал: Viktors Jul 6 2017, 13:01
Точно не разобрался. Но вижу все больше и больше таких авто в Чернигове...

Написал: krog Jul 6 2017, 15:23
А поліція їх часто зупиняє? Просто цікаво, чого мені чекати, поки буду місяць у відпустці в Україні на своєму авто.

Написал: Viktors Jul 6 2017, 20:37
Со слов знакомого (малознакомого), за год останавливали 4 раза. Надоело, плюнул, продал

Написал: Operator Jul 6 2017, 21:05
krog, це ж не та ситуація. Якщо інше громадянство і авто юридично твоє.
Хоча, по суті, в будь-якому разі не їхнє собаче діло, чиє авто, бо нині можна їздити на чужобу без дурних довіреностей, як колись у 1990-х.

Viktors, може в нього авто вже "злетіло з реєстрації" там і доводилося хабаря їм сувати?
По суті прапорець на номері - теж не їхнє собаче діло, їхня справа - дотримання ПДР. І в переліку причин зупинки немає нічого про іноземний номер.

Написал: krog Jul 7 2017, 10:35
Громадянство українське. Авто на польських номерах, але юридично моє (без інших співвласників), оскільки я резидент з дозволом на тимчасове проживання в Польщі.
Питання стосувалось частоти безпричинних зупинок.

Написал: Operator Jul 7 2017, 23:06
krog, це напевно 10 днів, а потім - варіанти: перезаїзд, довідка від лікаря, папери з автосервісу...
Я до безпричинних зупинок звик з часів мото. В середньому одна на тисячу км і це при тому, що по місту не їздив.

До питання зупинок і дойо... до номерів, зі свіжого:


Написал: krog Jul 7 2017, 23:37
Operator, в моєму випадку 60 днів:
QUOTE
При наличии временного консульского учета (ВКУ) Вы можете въехать на 60 дней в году (разницы нет - хоть 60 сразу, хоть по частям).

Написал: manager Jul 12 2017, 20:00
Мне лично предлагали такой расклад по литовцам: услуги по первичному привозу и проч 800 евро. Плюс условный корытос 15-18 летний 2500 евро. Если сильно повезет, то до ближайшего ТО корытоса будет год (это как я понимаю, если нынешний владелец украинец продает, ну даже не владелец, но не важно), а так три месяца может быть вполне. Несвоевременный ТО влечет за собой автоматическое снятие с учета в стране регистрации. Я так прикинул расходы на два года, ТО 300, негр 300 за два года, услуги извозчиков (если лично все не петлять) скорее всего 400 за два года, страховки европейские плюс наша осаго, в общем корытос этот будет очень активно тянуть бабло с "владельца", помимо технических расходов на поддержку в тонусе фаршированных составляющих (турбины, пневма, общая проводка). Плюс повышенное внимание полиции, нужна хорошая интеллектуальная подготовка и постоянная готовность к многочасовому противостоянию.
__
Ликбез
https://youtu.be/itW0TyTMhxY

Написал: Operator Jul 13 2017, 01:11
manager, у схемі "вічний транзит" обіцяють на 5 років.
В Литві ТО - на два роки (зокрема й через це звідти так багато авто), а потім, як втирають, ще просять відстрочку на три роки. "Верблюд", "негр" і т.п. не потрібен.
Страховка - по 15 євро на місяць, при цьому по півроку прострочки можна, після чого знов на місяць, тобто 30 євро на рік.
Ну правда штраф 8500 грн, якщо митниця не буде хлопати вухами півроку, після чого вже не має права на цей штраф.

З огляду на витрати (до півтисячі євро) це була б адекватна вартість "растаможки". Якби можна було б завозити б/в корчі по 2-3-4 тисячі.
Але ж ні: і сам не гам (що там на ЗАЗі зкручують? Майже нічого?) і людям не дам (заборона реєстрації у МРЕВ імпортних корчів до 2010 року).

Додано:(Jul 13 2017, 01:11)
Цього мужичка з лікбезом я вже давно знаю ))
Тут ще про "транзит": https://youtu.be/zjDFZ-D5iiY?t=4m30s

Написал: manager Jul 13 2017, 22:29
Operator, все эти ребята активно продвигают идею ввоза недорогой повозки с предусмотренным лично для себя якобы скромным профитом. Потом, как уже случалось сравнительно недавно во время прошлой литовской лихорадки, разведут руками на уровне жопы и объявят, что никто ничего не обещал, и виноваты президент/депутаты/Путин нападет. Лично мне не очень нравится перспектива страны, как европейской свалки утилизированных автомобилей, с другой стороны эти ланосы, которыми прикрывается необходимость таможенных сборов при ввозе авто, заебали до смерти. 6й год езжу каждый день. Знакомые с лт-тачками все как один довольные, во-первых никто не признается, что купил, хоть и за недорого - говно, во-вторых, ездят в условно рабочее время, когда внимание полицаев сосредоточено на более серьезных нарушителях, типа бабушек с картофаном.

Написал: Operator Jul 15 2017, 00:19
Їхній "профіт" скромним не назвеш. Хоча й ціни там у Литві теж у євриках. Втім, ціна - справа ринку і таких "ребят" наче ж вдосталь для конкуренції.

Обіцяти й справді ніхто нічого не може з нашим кодлом проституток у Раді.
Тут цікаво, де та межа кількості людей, до якої цих людей вдасться ущемити поборами або заборонами. І ось "ребята", що пригоняють авто, кажуть, що така межа пройдена. Пригнано сотні тисяч - це самий мінімум, звучать оцінки по мільйону і більше.
Коли через Бурбака наприкінці травня надумали задавити побором, народ зібрався і сказати "фе" встиг, незважаючи на спішну обробку законопроекту. Там дали задньої, бо напевно відчули, що 500 машин біля Ради вже на другий день - трохи некрасива для них тенденція.

QUOTE
Лично мне не очень нравится перспектива страны, как европейской свалки утилизированных автомобилей,
По-перше, що для людини утиль, а що річ - визначає рівень статків користувача. А не шльондри у Раді чи кабміні.
По-друге, у нас якраз старючі корита і їздять вулицями. То що поганого в тому, щоб 20-30-літній "корч" був замінений на 10-15-літній б/в? Заборона машин до 2010 року має логіку лише для таких як Васадзе.
В мене навіть ідея є експерименту щодо статистики: поставити на пожвавленій вулиці камеру на годинку і... Як би не виявилося, що у нас автопарк наполовину з машин не те що до 2010 року, а до 2000-го!

QUOTE
Знакомые с лт-тачками все как один довольные, во-первых никто не признается, что купил, хоть и за недорого - говно
Audi A6 за ціною ВАЗ-2106 - а як в такій ситуації бути не задоволеним?
Audi A6 не зорельот і не гівно - просто second hand за адекватною ціною, встановленою РИНКОМ.
user posted image

manager, штовхай "ланос" на барахолці за 3000 євро (це 500 за "ланос" і 2500 за укрономер) і бери "ауді" за 3000 євро (2000 за машину і 1000 пригон)
Профіт!

Написал: manager Jul 15 2017, 21:51
Operator, ну поменяю ланосятину на 15+лт, и что изменится? В чем профит?

Написал: Operator Jul 15 2017, 22:52
QUOTE (manager @ Сьогодні, 21:51)
Operator, ну поменяю ланосятину на 15+лт, и что изменится?

Про таку заміну це був жарт для ілюстрації складових вартості.
Та в кожному жарті, кажуть, насправді жарту тільки певна частка

Ну щонайменше будеш їздити:
1) не "Ланосом" розробки 1990-х з двигуном МеМЗ розробки початку 1980-х, а машиною розробки на 5-10 років пізніше. І напевно німецької розробки, а не корейської
2) європейської (може й німецької) зборки замість рукожопів із ЗАЗу
3) машиною укомплектованою хоча б кондиціонером і самопересувним (огошпаді! придумають же) склом у дверях замість "м'ясорубок"

QUOTE
В чем профит?
Можливо, пізніше зможу розповісти щось більш детально.
На "Ланосі" вже поїздив. Він навіть був у топовій комплектації, яка на тлі нинішнього 15-літнього німецького "корча" все одно бідно виглядає.

Написал: SoftR Jul 16 2017, 11:31
Operator, поставить электро стекло подъемник можно и на таврию

Написал: Operator Jul 16 2017, 17:32
SoftR, та багато чого можна. Ніпанятна тільки, на...


Написал: manager Jul 17 2017, 20:57
Operator, я к тому, что к обычным расходным нужно добавлять 400-500 евро/год при условии пользования авто не менее двух лет. Профит сомнительный.

Написал: Operator Jul 17 2017, 21:33
manager, а можна з цього місця детальніше? Бо з того, що в мене поки що висить на вухах, витрати на один порядок менше.

Тут ще така заковика є...
Законодавство можуть, звісно, намагатися міняти, щоб притиснути народ. Але, як показав недавній досвід, народ таки відбивається.
А раптом щось в лісі здохне або сам Васадзе (лобіювання не осилить) і розмитнення стане цивілізоване? Тоді всі "Ланоси" миттю дешевшають до...



В Україні ж «Ланос» 1998-2001 років коштує від 2000 до 3500 доларів. А зрідка, у самих жадібних або дбайливих господарів – до 4000 доларів.
Такі ціни – в оголошеннях на сервісі auto.ria.ua. Авто там в різному стані й комплектації. Проте в усіх цих півтораста оголошеннях спільне одне: вони з українським держномером.
Тобто структура ціни «Ланоса» з пробігом в Україні така:
+ 100 євро – за сам «автомобіль»,
+ решта дві-три тисячі євро – за український держномер.

Написал: SoftR Jul 17 2017, 22:34
Operator, готов продать ланос без документов за 100 евро? таврию не предлагать!

Написал: DimaLisha Jul 18 2017, 10:39
Я буду вторым на ланос за 100 евро в том состоянии как на видео, можно без украинского госномера

Написал: manager Jul 18 2017, 21:44
Мне лично доставляет фраза поцыка в видео, в момент осмотра двери багажника: " машина 99 года, а это значит, что корейская сборка влияла на качество" . Режим важного гуся включил, щеки надул, масло со щупа нюхнул, и пошел вразнос.
Понятно, что и эти ланосы, и лт 15+ по нынешним меркам являются самоходным металлоломом. Любопытно, но население более рассчитывают на европейский утиль, вместо собранных правильными согражданами шушпанцеров. Забавно, что никто не вопит "чемодан-вокзал-европа" желающим приобретать европейские авто в обход интересов государства.

Написал: Operator Jul 20 2017, 23:37
QUOTE (manager @ Jul 18 2017, 21:44)
Забавно, что никто не вопит "чемодан-вокзал-европа" желающим приобретать европейские авто в обход интересов государства.

Ну чому ж, буває, що й вопят.
Але це тільки від недостатньої орієнтації в темі. Ну або з причин, в яких психологи мають розбиратися.

Тому що ніяких інтересів держави немає в тому, щоб забороняти людям купувати авто, розвивати галузь, торгівлю, самим може якийсь бізнес почати чи розвинути.
Там інтереси тільки вузького кола осіб на зразок Васадзе. Яке отримало автозавод за копійки і не могло йому ради дати навіть в умовах феєричних преференцій.

SoftR бачив днями "Ланос" в Чернігові на польських номерах.
Це той випадок, коли сам пригон коштує як 2-3 або 4-5 таких "Ланосів"... Мабуть, хтось сам собі загнав з Поляндії.

Написал: SoftR Jul 21 2017, 00:29
Operator, ну реально доки на машины класса ланоса стоят 300=500 долларов на укр регистрации.
а ты постоянно вопишь что 2400 регистрация и 100 евро сама машина.

а почему ты исключаешь что поляк своим ходом на ланосе приперся в Чернигов?

Написал: Operator Jul 21 2017, 11:59
1) захапати автозавод за безцінь
2) розігнати КБ
3) пролобіювати створення великої ніші ринку під себе в країні з 40-мільйонним населенням
4) збирати застарілі відра
5) збтрати застарілі відра зі ще більш застарілим радянським двигуном
6) збанкрутувати і к бісовій матері навіть в таких (пункт 3) умовах!

«Е» - економіка

QUOTE
18 липня у системі ProZorro.Продажі відбувся успішний аукціон, у ході якого було реалізовано лот за рекордною на даний момент ціною – 243 675 000 грн.
На продаж виставлялося право вимоги за кредитом вітчизняного автовиробника із автомобілебудівними та виробничими цехами у Запоріжжі.
Актив перебував на балансі АТ «Дельта банк».


SoftR, я кажу не про якісь "доки" окремі, а про структуру вартості "Ланоса" в Україні.
Візьми оголошення проглянь і прикинь структуру ціни "Ланоса" в Україні з огляду на його ціну в країнах з вільним ринком б/в авто.

Ну не по 100, як тут вище підушатаний "Ланос", а, скажімо, по 300-400 в оголошеннях в європейських країнах.
В оголошеннях в Україні, та якщо брати не тільки перші роки випуску 20 років тому, а й трішки свіжіше, то "Ланоси" - по 3-4 тисячі.

Написал: Operator Jan 29 2018, 11:07
QUOTE (bpm @ Nov 18 2017, 23:02)
Згідно з повідомленнями ДФС, служба отримала право доступу до литовської системи даних Regitra
bpm, я валяюся пацтолом!
«ДФС отримала доступ...»
А тим часом надто ініціативні "мусора" в намаганні струсити хабара лазять в ту "Регітру" прям на дорозі з мобіли і нікому не кричать, що вони "ОТРИМАЛИ ДОСТУП"

https://www.eregitra.lt/viesa/paiesk/Index.php?lang=en


Додано:(Nov 27 2017, 13:09)
Ну що, перша зупинка тисяч за 5-6. ДОЇшник у Красилівці на звичному місці.
Дуже зазирав у мої ясні очі у сподіванні, що побачить в них помутніння від етанолових парів
Документів навіть не запитував, не те щоб їх дивитися. Гадаю, і зупинив-то від нудьги о 1 годині ночі.


Додано:(Jan 29 2018, 11:07)
http://newvv.net/257185.html
QUOTE
Ще у вересні минулого, 2017 року у Валентина Анищенка поліцейські Ніжинського райвідділу відібрали легковик Peugeot 306. Формулювання саме таке: «відібрали», – тому що законних підстав до таких дій вони не мали.
Пізніше цей відібраний у користувача автомобіль опинився за сотню кілометрів північніше – у Чернігові, на складі Чернігівської митниці.




Написал: Operator Jul 21 2020, 19:55
На "Упячці" аргументований статкою "рознос" екологічних міфів від автолоббістів:
https://www.epravda.com.ua/columns/2020/07/17/663036/

QUOTE
55.2% усього вуглекислого газу (діоксиду вуглецю, СО2) викидає в повітря енергетика.
А на частку транспорту припадає лише 18%. З якого викидів власне легкових авто в загальному вимірі – 6,4%.

...за статистичними екологічними даними, викиди чадного газу (СО) на один кілометр пробігу для "Таврій" становлять близько 15 г/км, для "Жигулів" – в середньому 18 г/км, а для "Волг" — близько 19 г/км.
І це за умови, що карбюратор справний і правильно відрегульований. А навіть низький стандарт європейських машин – "Євро-2" дає викиди на рівні 2.3 г/км, ...
Ну й інші міфи "розмазані по стінці" в тому ж дусі.

Написал: mormal Jul 22 2020, 07:23
Заметил другую статистику. За месяц или два машин на еврономерах в городе добавилось.

Написал: Operator Apr 8 2021, 16:02
10-15-літній німець на єврономерах - то хлам.
Не переплутайте.
QUOTE
За даними інформаційно-аналітичної групи Auto Consulting, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становить 22,7 року.

Згідно з останньою статистикою Асоціації європейських виробників автомобілів (ACEA) за 2019 рік, у Європі цей показник — 11,5 років.
Тобто український автопарк майже вдвічі старший за європейський.

Середній вік легкових авто в Європі Станом на 2019 рік, очолили рейтинг за найменшим середнім віком авто такі країни:
– Люксембург — 6,5 років;
– Велика Британія — 8 років;
– Австрія — 8,3 року;
– Ірландія — 8,4 року;
– Швейцарія — 8,6 року.

Серед аутсайдерів за середнім віком легкових автівок опинились:
– Литва — 16,8 року;
– Естонія — 16,7 року;
– Румунія — 16,5 років;
– Греція — 16 років;
– Чехія — 14,9 року.

Написал: Dust Apr 8 2021, 19:50
Тут пишут что тащат закон в котором опять техосмотр хотят ввести...


QUOTE
Согласно нему, ТО надо будет проходить каждые два года для всех авто старше 4 лет.

В пояснительной записке сказано: "Реалізація проєкту акта призведе до зменшення на 30 відсотків рівня смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод в продовж 4 років після набрання чинності норм проєкту акта...".


https://mtu.gov.ua/news/32726.html

Написал: Operator Aug 8 2022, 18:55
Ага, це та скотобаза, котра розікрала "ковідний" фонд, а вакцину купила останніми в світі і то розфасовану на кінному заводі в Індії.
Тепер мруть по 400 людей за добу, а вони запнепокоїлись смертністю на дорогах. Турбота за «муднрий нарід»™ аж на сльозу пробиває...

То вже вижрали всі "корита", наповнені сивочолим "баригою", і тепер згадали про старі.
Скільки не перевіряй дідового "Москвича", нехай він буде хоч в стані нового, а в 10-15-літнього німця вже в базі купа систем безпеки і конструкція від німецьких конструкторів, а не радянських.

Кожному володарю дідового "Жигуля" - ввезення одного авто без податку. Здай - отримай "талон"
І нехай хоч самі купляють 10-літнього німця на заміну, хоч "Жигуля" продають, щоб інший за нього пригнав з пільгою.

Додано:(Nov 26 2021, 02:06)
Маю "духовноскрепні" бляшанки МВС київського патріархату і малесенький шматочок пластику.
Дорого-дорого (ну це ж наша держава і "кровосісі", яких вона тішить).
Конкретно – приблизно від 114% до 122% вартості самої "швальби" на вільному зовнішньому ринку (залежно від курсу, взятого для розрахунку). Це за все-все.
А основний платіж так званого "розмитнення" – від 91% до 97% вартості "швальби" і це ще він із так званою 50% знижкою був!

Додано:(Aug 8 2022, 18:55)
Коли вам хтось скаже "купуй українське", плюйте на звук.
З профілактичною метою можна відповісти, що українське слід не купувати, а продавати.

Написал: Kruler Aug 11 2022, 16:49
QUOTE (Operator @ Aug 8 2022, 18:55)
Коли вам хтось скаже "купуй українське", плюйте на звук.
З профілактичною метою можна відповісти, що українське слід не купувати, а продавати.

херню несет.
ведра страше 5 лет из европы вобще стоит запретить, а так же вернуть обязательный ТО (каким-то образом убрав коронационную составляющую), ибо достали ездить и коптить.
авто которое сделано в Украине растамаживать не надо, следовательно конская цена на растаможку должна была подстегнуть производителей автомобилей строить заводы крупно узловой сборки. это дало бы и относительно дешевые авто и рабочие места и налоги. но как мы видим желающих не много.
имхо, потому что у нас в стране каждый 2й нищеброд с получкой в районе 10к и для кого эти автомобили и заводы не ясно.
так что ездим дальше на ланосах, и хватит мечтать об убитой актахе за 3к баксов.

Написал: Operator Aug 11 2022, 19:43
Kruler, типовий набір стереотипів.
Ну і як же без неї - ця совкова рефлексія про те, що автотранспорту не достойні так звані "нищеброды с получкой".

Написал: Black Knight Aug 11 2022, 20:35
QUOTE (Kruler @ Сегодня, 15:49)
QUOTE (Operator @ Aug 8 2022, 18:55)
Коли вам хтось скаже "купуй українське", плюйте на звук.
З профілактичною метою можна відповісти, що українське слід не купувати, а продавати.

херню несет.
ведра страше 5 лет из европы вобще стоит запретить, а так же вернуть обязательный ТО (каким-то образом убрав коронационную составляющую), ибо достали ездить и коптить.
авто которое сделано в Украине растамаживать не надо, следовательно конская цена на растаможку должна была подстегнуть производителей автомобилей строить заводы крупно узловой сборки. это дало бы и относительно дешевые авто и рабочие места и налоги. но как мы видим желающих не много.
имхо, потому что у нас в стране каждый 2й нищеброд с получкой в районе 10к и для кого эти автомобили и заводы не ясно.
так что ездим дальше на ланосах, и хватит мечтать об убитой актахе за 3к баксов.

Тут своих более старых автомобилей хватает убитых в хлам.

И рассказывать, что оттуда будут завозить старые убитые автомобили в корне не верно.

Кто будет заинтересован покупать металлолом ?
А автомобиль в хорошем состоянии, которому 5 лет чем будет плох ?

Сам давно бы приобрел автомобиль, если были бы дешевле и больше выбор, не для того, чтобы возить жопу, а чтобы зарабатывать.

Написал: Kruler Aug 12 2022, 15:32
QUOTE (Black Knight @ Aug 11 2022, 20:35)
Кто будет заинтересован покупать металлолом ?
А автомобиль в хорошем состоянии, которому 5 лет чем будет плох ?

действительно, кто будет везти металлолом
в прошлом месяце можновладець Железняк публиковал статистику, что ввезли 100к+ авто и средний возраст там был 14 лет и цена 2-5к долларов.
кто ж там будет продавать автомобиль которому 5 лет? только хлам. а если и будут продавать 6 летнюю актаху за 5к, то это будет опять же убитое ведро из под такси.

Написал: RIN Aug 12 2022, 17:14
В июле украинцы купили 45,8 тыс. б/у автомобилей (-16%), 3650 новых (-63%) и рекордные 1730 электромобилей (в 2,3 раза больше, чем год назад)
https://itc.ua/news/v-iyule-ukraintsy-kupili-45-8-tys-b-u-avtomobilej-16-3650-novyh-63-i-rekordnye-1730-elektromobilej-v-2-3-raza-bolshe-chem-god-nazad/
10% пришлось на автомобили в возрасте до 5 лет, 15% составили легковые автомобили от 6 до 10 лет, а 75% авто были изготовлены более 10 лет назад.

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© 2002 Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)